שם העסק: הסלסילה שלי
כתובת: בית שמש
טלפון: 050-222-6535
דוא"ל: [salselac@salsela.co.il]
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
לתשומת לב: מאחר ומוצרינו הינם "טובין פסידים" (מוצרי מזון טריים), זכות הביטול מוגבלת בהתאם לחוק. לא ניתן לבטל עסקה ולא יבוצע החזר כספי לאחר שהמוצר סופק ללקוח.
במקרה של פגם במוצר או אי התאמה להזמנה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 050-222-6535 מיד עם קבלת המשלוח.
התשלום באתר מאובטח באמצעות חברת פלאקארד בע"מ ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר (PCI DSS). פרטי כרטיס האשראי מוזנים ישירות בדף הסליקה המאובטח של פלאקארד ואינם נשמרים באתר בשום שלב.
. תקנון שימוש באתר "הסלסילה שלי" (salsela.co.il) עדכון אחרון: [תאריך עדכון אחרון] 1. מבוא 1.1. ברוכים הבאים לאתר "הסלסילה שלי" (להלן: "האתר"), המופעל על ידי [שם העסק/החברה הרשום] (להלן: "העסק" או "אנחנו"). האתר מאפשר רכישה מקוונת של מגשי פירות בהרכבה אישית ומוצרים נלווים (להלן: "המוצרים"). 1.2. השימוש באתר, לרבות גלישה, רכישת מוצרים, הרשמה למועדון לקוחות ושימוש בכל שירות אחר המוצע באתר (להלן: "השירותים"), כפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה (להלן: "התקנון"). 1.3. אנא קרא/י תקנון זה בעיון ובקפידה. השימוש באתר מהווה הסכמה בלתי מסויגת לכל תנאי התקנון. אם אינך מסכים/ה לתנאי כלשהו, הנך מתבקש/ת לחדול מכל שימוש באתר. 1.4. התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הוא מתייחס לשני המינים כאחד. 1.5. כותרות הסעיפים נועדו לנוחות בלבד ואין להן משמעות פרשנית. 1.6. העסק שומר לעצמו את הזכות לשנות את התקנון מעת לעת, לפי שיקול דעתו הבלעדי. הנוסח המחייב של התקנון הוא זה שיהיה מפורסם באתר במועד השימוש בו. באחריות המשתמש/ת להתעדכן בשינויים. 2. שימוש באתר 2.1. כשירות: השימוש באתר מותר לבגירים (מעל גיל 18) הכשירים לבצע פעולות משפטיות מחייבות. קטינים רשאים להשתמש באתר באישור הוריהם או אפוטרופוס חוקי. ביצוע רכישה מהווה הצהרה כי המשתמש/ת עומד/ת בתנאי הכשירות. 2.2. חשבון משתמש: 2.2.1. ניתן לבצע רכישות באתר כאורח/ת או כחבר/ת מועדון רשום/ה. 2.2.2. ההרשמה למועדון הלקוחות כרוכה במסירת פרטים אישיים (שם, טלפון, תאריך לידה אופציונלי). ניתן להירשם באמצעות SMS, Google או Apple. 2.2.3. באחריות המשתמש/ת לשמור על סודיות פרטי ההתחברות (סיסמה, קוד SMS) ולעדכן את העסק בכל מקרה של חשש לשימוש לא מורשה בחשבון. 2.2.4. מסירת פרטים כוזבים מהווה עבירה פלילית. העסק שומר לעצמו את הזכות לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מוסרי פרטים כוזבים. 2.3. שימושים אסורים: אין לעשות באתר כל שימוש הנוגד את הוראות הדין, או שימוש למטרות בלתי חוקיות, פוגעניות, מסחריות (ללא אישור מראש ובכתב מהעסק), או שיש בו כדי להפריע, לשבש או לפגוע בפעילות התקינה של האתר או משתמשים אחרים. חל איסור מוחלט על שימוש ברובוטים, סריקה או כל אמצעי אוטומטי אחר לאיסוף מידע מהאתר. 2.4. קניין רוחני: כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות עיצובו, תכניו, התמונות, הלוגו ("הסלסילה שלי"), שמות מסחריים, קוד המקור, וכל חומר אחר המופיע באתר, הינם רכושו הבלעדי של העסק או של צדדים שלישיים שהתירו לעסק להשתמש בהם. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לשנות, לפרסם או לעשות כל שימוש מסחרי בתוכן האתר ללא אישור מפורש מראש ובכתב מהעסק. 2.5. זמינות האתר: העסק עושה מאמצים להבטיח את זמינותו התקינה של האתר, אך אינו מתחייב לפעילות רציפה וללא תקלות. ייתכנו שיבושים או הפסקות בפעילות האתר עקב תחזוקה, שדרוגים, תקלות טכניות או גורמים אחרים. לא תהיה למשתמש/ת כל טענה או תביעה בקשר לכך. 3. המוצרים 3.1. תיאור המוצרים: האתר מציג תמונות ותיאורים של מגשי פירות ומוצרים נוספים. התמונות נועדו להמחשה בלבד, וייתכנו הבדלים קלים בין התמונה למוצר שיסופק בפועל, לרבות בגוון, בסידור ובפירות ספציפיים, בכפוף לזמינות ולעונתיות. 3.2. זמינות ופירות העונה: המוצרים, ובפרט הפירות, כפופים לזמינות במלאי ולעונתיות. העסק עושה כמיטב יכולתו להחזיק מלאי של הפירות המוצגים באתר, אך אינו מתחייב לכך. 3.3. החלפת פירות: במקרה שפרי מסוים שנבחר אינו זמין במלאי ביום ההכנה, העסק שומר לעצמו את הזכות להחליפו בפרי אחר באיכות ובשווי דומים או גבוהים יותר, לפי שיקול דעתו המקצועי, תוך השתדלות לעדכן את הלקוח/ה במידת האפשר. ללקוח/ה לא תהיה טענה בשל החלפת פרי כאמור. 3.4. מחירים: המחירים המוצגים באתר נקובים בשקלים חדשים (₪) וכוללים מס ערך מוסף (מע"מ) כחוק, אלא אם צוין אחרת במפורש. המחירים אינם כוללים דמי משלוח, אשר יתווספו לסכום ההזמנה הכולל בשלב התשלום, בהתאם לאפשרות המשלוח שנבחרה ולכתובת האספקה. 3.5. העסק רשאי לעדכן את מחירי המוצרים ודמי המשלוח מעת לעת וללא הודעה מוקדמת. המחיר המחייב הוא המחיר שמופיע באתר בעת השלמת ההזמנה. 4. ביצוע הזמנה 4.1. תהליך ההזמנה כולל בחירת פירות והרכבת מגש/ים, בחירת רטבים (אם רלוונטי), בחירת אפשרות משלוח או איסוף, בחירת תאריך ושעת אספקה/איסוף, מסירת פרטים נדרשים (שם, טלפון, כתובת למשלוח) והשלמת תשלום (כמפורט בסעיף 5). 4.2. בסיום תהליך ההזמנה, יישלח אישור הזמנה לדואר האלקטרוני ו/או למספר הטלפון שנמסרו (ייתכן שדרך WhatsApp). אישור זה אינו מהווה אישור סופי לביצוע העסקה, אלא רק מעיד על קליטת פרטי ההזמנה במערכת. 4.3. העסקה תאושר סופית ותחייב את העסק רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על התשלום, ובדיקה כי המוצרים קיימים במלאי וכי ניתן לספק את ההזמנה כמבוקש (לרבות תאריך, שעה וכתובת). במקרה של אי-אישור העסקה על ידי חברת האשראי או אי-זמינות המוצרים/המשלוח, נציג העסק ייצור קשר עם הלקוח/ה לתיאום או ביטול. 4.4. רישום פרטים כוזבים: מסירת פרטים שגויים או כוזבים (כגון שם, טלפון, כתובת) עלולה למנוע את האפשרות לספק את ההזמנה. העסק לא יהיה אחראי לכל נזק שייגרם כתוצאה ממסירת פרטים שגויים, והלקוח/ה עשוי/ה להיות מחויב/ת בעלויות נוספות (כגון דמי משלוח חוזר). 4.5. הרכבה אוטומטית / הצעות AI: האתר עשוי להציע כלים להרכבה אוטומטית של מגשים או הצעות המבוססות על בינה מלאכותית (AI). הצעות אלו הן בגדר המלצה בלבד ואינן מחייבות. באחריות המשתמש/ת לבדוק את הרכב המגש המוצע ולוודא שהוא לשביעות רצונו/ה לפני ההזמנה. העסק אינו אחראי להתאמת ההצעות לצרכים או להעדפות ספציפיות. 5. תשלום 5.1. התשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיס אשראי תקף שהונפק בישראל, דרך מערכת סליקה מאובטחת של צד שלישי. [יש לציין אמצעי תשלום נוספים אם קיימים, כגון Bit, PayBox, PayPal]. 5.2. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים במאגרי המידע של העסק, אלא מועברים ישירות לחברת הסליקה המאובטחת. 5.3. העסק נוקט באמצעי אבטחה מקובלים כדי להגן על פרטיות המידע, אך אינו יכול להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות או שימוש לרעה. העסק לא יהיה אחראי לכל נזק שייגרם כתוצאה משימוש לא מורשה בפרטי התשלום, אלא אם נבע מרשלנות מוכחת של העסק. 5.4. חיוב כרטיס האשראי יתבצע עם אישור ההזמנה הסופי (כמפורט בסעיף 4.3). 6. אספקה (משלוח ואיסוף עצמי) 6.1. אפשרויות אספקה: האתר מציע משלוח לכתובת הלקוח/ה (רגיל, אקספרס, מרובה יעדים - בהתאם לזמינות ולתנאים שיוצגו) או איסוף עצמי מכתובת העסק בבית שמש. 6.2. אזורי משלוח: המשלוחים מוגבלים לאזורים המפורטים באתר או שניתן לבדוק בשלב ההזמנה. העסק רשאי לשנות את אזורי החלוקה מעת לעת. 6.3. דמי משלוח: עלות המשלוח מחושבת בהתאם לכתובת האספקה ותתווסף למחיר ההזמנה. העלות תוצג לפני אישור התשלום. במשלוח מרובה יעדים, העלות עשויה להיות שונה ותחושב בהתאם למספר היעדים והמסלול. 6.4. מועדי אספקה/איסוף: 6.4.1. הלקוח/ה יבחר/תבחר תאריך ושעת אספקה/איסוף מבין האפשרויות הזמינות המוצגות באתר בעת ההזמנה. 6.4.2. שעות האספקה/איסוף הן משוערות והעסק יעשה כמיטב יכולתו לעמוד בהן. עם זאת, ייתכנו עיכובים שאינם בשליטת העסק (כגון עומסי תנועה, תנאי מזג אוויר, כוח עליון). עיכוב סביר במועד האספקה לא יהווה עילה לביטול העסקה או לפיצוי. 6.4.3. במקרה של עיכוב משמעותי צפוי, נציג העסק ישתדל ליצור קשר עם הלקוח/ה ולעדכן. 6.5. קבלת המשלוח: 6.5.1. באחריות הלקוח/ה להיות זמין/ה בכתובת ובמועד שנקבעו לקבלת המשלוח. 6.5.2. במקרה שהלקוח/ה (או מי מטעמו/ה) אינו/ה זמין/ה לקבלת המשלוח במועד שנקבע, השליח עשוי להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת (בתיאום עם הלקוח/ה ובאחריותו/ה המלאה) או להחזיר את המשלוח לעסק. במקרה כזה, הלקוח/ה עשוי/ה להיות מחויב/ת בדמי משלוח נוספים עבור ניסיון מסירה חוזר ו/או בעלות המוצרים שהתקלקלו. 6.5.3. על הלקוח/ה לבדוק את תקינות ותכולת המשלוח מיד עם קבלתו. בכל מקרה של אי-התאמה או פגם, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של העסק בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ-[יש לציין זמן סביר, למשל 3 שעות] מרגע קבלת המשלוח. 6.6. איסוף עצמי: 6.6.1. איסוף עצמי יתבצע מכתובת העסק: [יש לציין את הכתובת המלאה לאיסוף] בבית שמש, בשעות הפעילות ובהתאם לשעת האיסוף שנבחרה בעת ההזמנה. 6.6.2. באחריות הלקוח/ה להגיע לאסוף את ההזמנה במועד שנקבע. העסק ישמור את ההזמנה למשך [יש לציין זמן סביר, למשל יום עסקים אחד או עד סוף יום הפעילות]. לאחר מכן, העסק אינו אחראי לטריות המוצרים והלקוח/ה לא יהיה/תהיה זכאי/ת להחזר כספי. 7. ביטול עסקה והחזרת מוצרים 7.1. מוצרים פסידים (מזון טרי): בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010, לא ניתן לבטל עסקה לרכישת טובין פסידים (כגון פירות חתוכים) לאחר שההזמנה סופקה. 7.2. ביטול הזמנה לפני האספקה: 7.2.1. לקוח/ה רשאי/ת לבטל הזמנה שטרם סופקה, בכפוף לתנאים הבאים: * הודעת ביטול תתקבל אצל העסק (בטלפון [מספר טלפון] או בדוא"ל [כתובת דוא"ל]) לא יאוחר מ-[יש לציין זמן הגיוני לפני מועד האספקה המתוכנן, למשל 24 שעות או 12 שעות] לפני מועד האספקה/איסוף שנקבע בהזמנה. * [אופציונלי: ניתן לקבוע דמי ביטול סבירים אם הביטול נעשה בטווח זמן קצר יותר, למשל 5% או סכום קבוע, בכפוף לחוק]. 7.2.2. ביטול שיתקבל לאחר המועד הקובע הנ"ל, או לאחר שההזמנה כבר הוכנה/יצאה למשלוח, לא יזכה את הלקוח/ה בהחזר כספי. 7.3. פגם במוצר: במקרה שסופק מוצר פגום (שאינו נובע מתנאי אחסון לקויים אצל הלקוח/ה), על הלקוח/ה ליצור קשר עם שירות הלקוחות מיד עם גילוי הפגם (ולא יאוחר מ-[זמן סביר, ראה 6.5.3]) ולספק תיאור ו/או תמונה של הפגם. העסק יבחן את הפנייה ויפעל לתיקון המצב בהתאם לשיקול דעתו (כגון זיכוי חלקי/מלא, או משלוח מוצר חלופי). 7.4. אופן ההחזר הכספי: במקרה של ביטול מאושר או זיכוי, ההחזר יבוצע לאמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה המקורית, בניכוי דמי ביטול (אם חלים), תוך [יש לציין מספר ימי עסקים סביר, למשל 14 ימי עסקים] ממועד אישור הביטול/הזיכוי. 8. מועדון לקוחות ותוכנית נאמנות (FruitCoins) 8.1. ההצטרפות למועדון הלקוחות כפופה למסירת פרטים כמפורט בסעיף 2.2. 8.2. חברי מועדון עשויים לצבור נקודות נאמנות ("FruitCoins") עבור רכישות באתר, בהתאם לתנאים שייקבעו ויפורסמו על ידי העסק מעת לעת. 8.3. ניתן לממש FruitCoins שנצברו לקבלת הנחה ברכישות עתידיות, בהתאם לשווי המימוש וליתרת הנקודות כפי שיוצגו באתר או בחשבון המשתמש. 8.4. העסק שומר לעצמו את הזכות לשנות את תנאי תוכנית הנאמנות, לרבות שיעור הצבירה, שווי המימוש, תוקף הנקודות וכל תנאי אחר, לפי שיקול דעתו הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. 8.5. FruitCoins אינם ניתנים להמרה למזומן או להעברה לחבר מועדון אחר. 9. מבצעים, קופונים והטבות 9.1. העסק רשאי להציע מבצעים, הנחות וקופונים באתר מעת לעת. 9.2. תנאי המבצעים והקופונים (כגון תקופת תוקף, מגבלת מימוש, כפל מבצעים) יפורסמו באתר או בפרטי הקופון. 9.3. מימוש קופון או הטבה אפשרי רק בהתאם לתנאים שנקבעו. העסק שומר לעצמו את הזכות לבטל או לשנות מבצעים וקופונים בכל עת. 9.4. הנחה הניתנת באמצעות משחק באתר (כגון "אתגר הנינג'ה") כפופה להגעה לניקוד הנדרש ולתנאים הספציפיים של המשחק וההטבה. 10. תכונות AI (בינה מלאכותית) 10.1. האתר עשוי לכלול תכונות המבוססות על בינה מלאכותית, כגון המלצות להרכבת מגש או צ'אטבוט ("העסיסנית") למתן מידע. 10.2. המידע וההמלצות הניתנים על ידי תכונות ה-AI מבוססים על אלגוריתמים ונתונים זמינים, ומוצעים כשירות עזר בלבד. הם אינם מהווים ייעוץ מקצועי (תזונתי, רפואי או אחר) ואין להסתמך עליהם באופן בלעדי. 10.3. העסק אינו אחראי לדיוק, לשלמות או להתאמה של המידע או ההמלצות הניתנים על ידי ה-AI לצרכים הספציפיים של המשתמש/ת. ההחלטה הסופית לגבי הרכב ההזמנה וכל פעולה אחרת היא באחריות המשתמש/ת בלבד. 11. מדיניות פרטיות 11.1. העסק מכבד את פרטיות המשתמשים. מדיניות הפרטיות המלאה של האתר, המתארת את איסוף המידע, השימוש בו ושמירתו, זמינה בקישור: [יש להוסיף קישור למדיניות הפרטיות הנפרדת]. 11.2. מדיניות הפרטיות מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה. 12. הגבלת אחריות 12.1. השירותים והמוצרים באתר מוצעים "כמות שהם" (AS IS). העסק אינו מתחייב שהשירותים יהיו ללא הפרעות או שגיאות, או שהמוצרים יענו תמיד על ציפיות הלקוח/ה מעבר למתואר. 12.2. האחריות על טריות המוצרים חלה עד למועד האספקה ללקוח/ה. לאחר מכן, באחריות הלקוח/ה לאחסן את המוצרים בתנאי קירור מתאימים ולצרוך אותם תוך זמן סביר. העסק אינו אחראי לקלקול או פגם שנגרמו עקב אחסון לקוי או צריכה מאוחרת. 12.3. בשום מקרה, אחריותו הכוללת של העסק כלפי הלקוח/ה בגין כל נזק הקשור להזמנה או לשימוש באתר לא תעלה על הסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח/ה עבור המוצר/השירות שבגינו/ה נוצרה עילת התביעה. 12.4. העסק לא יישא באחריות לנזקים עקיפים, תוצאתיים, מיוחדים או עונשיים. 12.5. האתר עשוי להכיל קישורים לאתרים חיצוניים. העסק אינו אחראי לתכנים, לאבטחת המידע או לפעילותם של אתרים אלו. 13. שיפוי המשתמש/ת מתחייב/ת לשפות את העסק, עובדיו, מנהליו או מי מטעמו, בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם, ובכלל זה שכר טרחת עורך דין והוצאות משפט, עקב הפרת תקנון זה או כל דין על ידי המשתמש/ת. 14. דין וסמכות שיפוט 14.1. על תקנון זה ועל השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. 14.2. סמכות השיפוט הבלעדית בכל מחלוקת הנוגעת לתקנון זה או לשימוש באתר תהיה נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז [יש לציין את המחוז הרלוונטי, למשל ירושלים או מרכז]. 15. שירות לקוחות ויצירת קשר בכל שאלה, בקשה או בעיה הנוגעת לאתר, למוצרים או להזמנות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו: בטלפון: 050-222-6535 בדוא"ל: salselac@salsela.co.il באמצעות WhatsApp: 050-222-6535 אנו מאחלים לכם חווית קנייה נעימה וטעימה!
...
חזרה לאתר הראשי